biWel - BIWEL AL MWC 2017

Lloc
Barcelona - Barcelona

Biwel presenta la seva reconeguda plataforma Bihealth al MWC

• Biwel participa amb un estand al proper Mobile World Congress presentant Bihealth, la seva plataforma ehealth.

• Bihealth ja té clients de renom com Zurich o Mc Mutual, essent capaç de gestionar i canviar els hàbits saludables dels treballadors i les empreses.

• La plataforma va guanyar el premi UPF Emprèn 2015 com a millor projecte en modalitat empresa. El 2016 va ser seleccionada per formar part de l’acceleradora Startup ScaleUP.

Biwel Salut Empresarial, empresa dedicada a gestionar els projectes i programes de promoció de la salut a les empreses saludables, participa amb un estand a la propera edició del Mobile World Congress 2017. Presentarà la seva plataforma Bihealth, la solució global de gestió i comunicació per les empreses saludables, podent-se integrar amb altres softwares de prevenció i recursos humans unificant les dades en una sola eina. La plataforma Bihealth ja té clients de renom com Zurich o Mc Mutual.

Com a part de la seva estratègia d’expansió i creixement, Biwel, que des de la seva constitució com a empresa, ha comptat amb presència en aquest esdeveniment, donarà a conèixer, al Mobile, la seva innovadora plataforma als diferents líders i experts del sector tecnològic ehealth.

“Tenir estand en aquest esdeveniment tecnològic mundial és una gran oportunitat per a nosaltres, millorant la notorietat de marca i la possibilitat de tancar aliances a nivell internacional. L’any passat vam participar-hi com a ponents i vam tenir un bon retorn, i esperem que aquest any sigui igual o millor.” Ha comentat Estel Mallorquí, directora i fundadora de Biwel.

Bihealth és la plataforma integral que promou el benestar de forma integral per les empreses saludables i els seus treballadors. Amb eines senzilles i útils, als usuaris se'ls ofereix l'oportunitat de participar en reptes i activitats dins la comunitat saludable de l'empresa, fer un seguiment de l'evolució dels seus hàbits mitjançant dispositius intel·ligents, i rebre recomanacions personalitzades per tal de reduir els seus factors de risc, en coordinació amb els serveis mèdics. I mitjançant l'analítica de Bihealth, els diferents departaments de les empreses son capaces de gestionar els seus programes d’Empresa Saludable de forma segmentada amb diferents quadres de comandament i analitzar l'impacte en la salut dels treballadors, la reducció dels costos sanitaris i la millora del compromís.

Sobre Biwel

Biwel Salut Empresarial fou fundada l’any 2012 amb l’objectiu de dissenyar i implantar programes integrals de promoció de la salut, benestar i qualitat de vida, per als treballadors de les empreses. Conta amb mes de 20 clients de prestigi d’arreu de l’estat com Henkel, Kern Pharma o la Generalitat de Catalunya. Biwel ha demostrat impactes com un augment del 30% en l'activitat física, reducció d'un 30% en el temps mitjà de baixes laborals i un ROI (Retorn de la inversió) en els seus programes de 2 € per cada 1 € invertit.

L’any 2014 neix Bihealth, la plataforma per a empreses saludables. El següent any, Bihealth va guanyar el premi UPF Emprèn com a millor projecte en modalitat empresa. I el 2016, va ser seleccionada per formar part de Startup ScaleUP, prestigiosa acceleradora tecnològica a europea.

Actualment Biwel es troba en la seva primera ronda de finançament, havent aconseguit l’any 2015 finançament d’ENISA.

Telèfon: 931 41 45 29

Persona de contacte: Elise Gandouly